Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3073
Назва: | КОНЦЕПТУАЛЬНЫЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К РАЗВИТИЮ ПСИХОЛОГИИ ЛИЧНОСТИ СТУДЕНТА В УЧЕБНО- ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ТЕХНИЧЕСКОГО УНИВЕРСИТЕТА |
Автори: | Романовский, А. Г. |
Ключові слова: | психолого-педагогічні критерії студента університету рівні розвитку особистості компоненти: духовність готовність як особистісний стан “творчий початок”. |
Дата публікації: | 17-лют-2014 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі концептуального психолого-педагогічного підходу висвітлена система психолого-професійних критеріїв, розвиток яких під час навчально-виховного процесу технічного ВНЗ дозволяє ефективніше формувати психологію студентів як майбутніх фахівців психолого-інженерної еліти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3073 |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Roman.pdf | 226,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.