Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3073
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романовский, А. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-17T08:14:17Z | - |
dc.date.available | 2014-02-17T08:14:17Z | - |
dc.date.issued | 2014-02-17 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3073 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі концептуального психолого-педагогічного підходу висвітлена система психолого-професійних критеріїв, розвиток яких під час навчально-виховного процесу технічного ВНЗ дозволяє ефективніше формувати психологію студентів як майбутніх фахівців психолого-інженерної еліти. | uk_UK |
dc.subject | психолого-педагогічні критерії | uk_UK |
dc.subject | студента університету | uk_UK |
dc.subject | рівні розвитку особистості | uk_UK |
dc.subject | компоненти: духовність | uk_UK |
dc.subject | готовність як особистісний стан | uk_UK |
dc.subject | “творчий початок”. | uk_UK |
dc.title | КОНЦЕПТУАЛЬНЫЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К РАЗВИТИЮ ПСИХОЛОГИИ ЛИЧНОСТИ СТУДЕНТА В УЧЕБНО- ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ТЕХНИЧЕСКОГО УНИВЕРСИТЕТА | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Roman.pdf | 226,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.