Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомановский, А. Г.-
dc.date.accessioned2014-02-17T08:14:17Z-
dc.date.available2014-02-17T08:14:17Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3073-
dc.description.abstractУ статті на основі концептуального психолого-педагогічного підходу висвітлена система психолого-професійних критеріїв, розвиток яких під час навчально-виховного процесу технічного ВНЗ дозволяє ефективніше формувати психологію студентів як майбутніх фахівців психолого-інженерної еліти.uk_UK
dc.subjectпсихолого-педагогічні критеріїuk_UK
dc.subjectстудента університетуuk_UK
dc.subjectрівні розвитку особистостіuk_UK
dc.subjectкомпоненти: духовністьuk_UK
dc.subjectготовність як особистісний станuk_UK
dc.subject“творчий початок”.uk_UK
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНЫЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К РАЗВИТИЮ ПСИХОЛОГИИ ЛИЧНОСТИ СТУДЕНТА В УЧЕБНО- ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ТЕХНИЧЕСКОГО УНИВЕРСИТЕТАuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Roman.pdf226,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.