Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3073
Title: КОНЦЕПТУАЛЬНЫЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К РАЗВИТИЮ ПСИХОЛОГИИ ЛИЧНОСТИ СТУДЕНТА В УЧЕБНО- ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ТЕХНИЧЕСКОГО УНИВЕРСИТЕТА
Authors: Романовский, А. Г.
Keywords: психолого-педагогічні критерії
студента університету
рівні розвитку особистості
компоненти: духовність
готовність як особистісний стан
“творчий початок”.
Issue Date: 17-Feb-2014
Abstract: У статті на основі концептуального психолого-педагогічного підходу висвітлена система психолого-професійних критеріїв, розвиток яких під час навчально-виховного процесу технічного ВНЗ дозволяє ефективніше формувати психологію студентів як майбутніх фахівців психолого-інженерної еліти.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3073
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Roman.pdf226,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.