Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3073
Название: КОНЦЕПТУАЛЬНЫЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К РАЗВИТИЮ ПСИХОЛОГИИ ЛИЧНОСТИ СТУДЕНТА В УЧЕБНО- ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ТЕХНИЧЕСКОГО УНИВЕРСИТЕТА
Авторы: Романовский, А. Г.
Ключевые слова: психолого-педагогічні критерії
студента університету
рівні розвитку особистості
компоненти: духовність
готовність як особистісний стан
“творчий початок”.
Дата публикации: 17-фев-2014
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі концептуального психолого-педагогічного підходу висвітлена система психолого-професійних критеріїв, розвиток яких під час навчально-виховного процесу технічного ВНЗ дозволяє ефективніше формувати психологію студентів як майбутніх фахівців психолого-інженерної еліти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3073
Располагается в коллекциях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Roman.pdf226,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.