Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2978
Title: Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць
Other Titles: Problems of engineering pedagogic education: Collection of Scientific Papers
Keywords: contents of education
pedagogic technologies
teaching methods
vocational psychology
методика навчання
професійна психологія
концепція
стратегія, методологія
зміст освіти
педагогічні технології
становлення особистості
інформація
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Проблеми інженерно-педагогічної освіти [Текст] : збірник наук. праць. Вип. 40-41 / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : УIПА, 2001. - 315 с.
Abstract: The collection gives the results of scientific research in the field of engineering pedagogical and professional education. Taper considers the main problems of theory and practice of modern specialists professional training, questions of conception, strategies and methodologies, methods and content of training specialists, pedagogical tehnologies and such fields as psychology, physical edication, labor training, design, economic knowledge and life safety. For teachers, research workers, post graduates, ehperts in the field of vocational edication.
У збірнику подано результати наукових досліджень у галузі інженерно-педагогічної та професійної освіти. Тепер розглядає основні проблеми теорії та практики професійної підготовки сучасних фахівців, питання концепції, стратегії та методології, методики та змісту підготовки фахівців, педагогічні технології та такі галузі, як психологія, фізичне виховання, трудове навчання, дизайн, економічні знання та життя. безпеки. Для викладачів, наукових працівників, аспірантів, фахівців у галузі професійної освіти.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2978
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf114,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.