Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2887
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В КОНТЕКСТІ ЗАКОНІВ ФІЛОСОФІЇ
Інші назви: Methodological Bases of Design the Scientific Activity of Higher Education Institution in the Context of Philosophy Laws
Автори: Козловський, Ю. М.
Kozlovskiy, Yu.
Ключові слова: scientific activity
university
simulation
philosophy laws
научная деятельность
высшее учебное заведение
моделирование
законы философии
наукова діяльність
вищий навчальний заклад
моделювання
закони філософії
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Бібліографічний опис: Козловський, Ю. М. Методологічні основи моделювання наукової діяльності вищого навчального закладу в контексті законів філософії [Текст] / Ю. М. Козловський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 30-36.
Короткий огляд (реферат): The article considers methodological bases of scientific activity design according to the philosophy laws. Author concretizes contradictions in relation to the scientific activity design on the basis of oppositions unity law, grounds a transition from the formal quantitative indexes of results to high-quality descriptions. The paper shows the role of denial law as methodological basis of philosophical category of scientific activity development and providing of it the following.
Висвітлено методологічні основи моделювання наукової діяльності в контексті законів філософії. Конкретизовано суперечності щодо моделювання наукової діяльності на основі закону єдності протилежностей, обґрунтовано перехід від формальних кількісних показників результатів до якісних характеристик. Визначено роль закону заперечення як методологічної основи філософської категорії розвитку наукової діяльності та забезпеченні її наступності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2887
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12kymcpl.pdf223,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.