Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2798
Назва: | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Інші назви: | Conceptual Approaches to Forming Innovational Culture of Future Teacher-Engineers |
Автори: | Штефан, Л. В. Shtefan, L. |
Ключові слова: | harmonization teacher-engineer innovational culture conception supervisor teacher forming fractal гармонизация инженер-педагог инновационная культура преподаватель формирование фрактал викладач гармонізація інженер-педагог інноваційна культура концепція куратор формування фрактал |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy |
Бібліографічний опис: | Штефан, Людмила Володимирівна. Концептуальні підходи до формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 18-27. |
Короткий огляд (реферат): | The analysis of the approaches to forming innovational culture of future teacher-engineers
has been made. Conceptual is defined as a harmonization of engineering pedagogical activities through understanding the innovational culture as a fractal construct. Проведено аналіз підходів до формування інноваційної культури майбутніх інженерівпедагогів. Як концептуальний визначено гармонізацію інженерно-педагогічної діяльності через представлення інноваційної культури як фрактального конструкту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2798 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11slvfte.pdf | 249,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.