Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2798
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Інші назви: Conceptual Approaches to Forming Innovational Culture of Future Teacher-Engineers
Автори: Штефан, Л. В.
Shtefan, L.
Ключові слова: harmonization
teacher-engineer
innovational culture
conception
supervisor
teacher
forming
fractal
гармонизация
инженер-педагог
инновационная культура
преподаватель
формирование
фрактал
викладач
гармонізація
інженер-педагог
інноваційна культура
концепція
куратор
формування
фрактал
Дата публікації: 2011
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Бібліографічний опис: Штефан, Людмила Володимирівна. Концептуальні підходи до формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 18-27.
Короткий огляд (реферат): The analysis of the approaches to forming innovational culture of future teacher-engineers has been made. Conceptual is defined as a harmonization of engineering pedagogical activities through understanding the innovational culture as a fractal construct.
Проведено аналіз підходів до формування інноваційної культури майбутніх інженерівпедагогів. Як концептуальний визначено гармонізацію інженерно-педагогічної діяльності через представлення інноваційної культури як фрактального конструкту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2798
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11slvfte.pdf249,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.