Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2798
Title: | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Other Titles: | Conceptual Approaches to Forming Innovational Culture of Future Teacher-Engineers |
Authors: | Штефан, Л. В. Shtefan, L. |
Keywords: | harmonization teacher-engineer innovational culture conception supervisor teacher forming fractal гармонизация инженер-педагог инновационная культура преподаватель формирование фрактал викладач гармонізація інженер-педагог інноваційна культура концепція куратор формування фрактал |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy |
Citation: | Штефан, Людмила Володимирівна. Концептуальні підходи до формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 18-27. |
Abstract: | The analysis of the approaches to forming innovational culture of future teacher-engineers
has been made. Conceptual is defined as a harmonization of engineering pedagogical activities through understanding the innovational culture as a fractal construct. Проведено аналіз підходів до формування інноваційної культури майбутніх інженерівпедагогів. Як концептуальний визначено гармонізацію інженерно-педагогічної діяльності через представлення інноваційної культури як фрактального конструкту. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2798 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11slvfte.pdf | 249,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.