Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2798
Title: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Other Titles: Conceptual Approaches to Forming Innovational Culture of Future Teacher-Engineers
Authors: Штефан, Л. В.
Shtefan, L.
Keywords: harmonization
teacher-engineer
innovational culture
conception
supervisor
teacher
forming
fractal
гармонизация
инженер-педагог
инновационная культура
преподаватель
формирование
фрактал
викладач
гармонізація
інженер-педагог
інноваційна культура
концепція
куратор
формування
фрактал
Issue Date: 2011
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Citation: Штефан, Людмила Володимирівна. Концептуальні підходи до формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 18-27.
Abstract: The analysis of the approaches to forming innovational culture of future teacher-engineers has been made. Conceptual is defined as a harmonization of engineering pedagogical activities through understanding the innovational culture as a fractal construct.
Проведено аналіз підходів до формування інноваційної культури майбутніх інженерівпедагогів. Як концептуальний визначено гармонізацію інженерно-педагогічної діяльності через представлення інноваційної культури як фрактального конструкту.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2798
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11slvfte.pdf249,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.