Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2792
Назва: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ОБҐРУНТОВАНОМУ ВИБОРУ МЕТОДУ АНАЛІЗУ ПЕРЕВІРКИ СТАТИСТИЧНИХ ГІПОТЕЗ
Інші назви: Methods of Teaching Future Teachers-Engineers to Reasoned Choice of Method of Analyzing Statistic Hypotheses
Автори: Павленко, Л. В.
Pavlenko, L.
Ключові слова: feature models
describing data
statistical methods
experimental data
software
описание данных
статистические методы
экспериментальные данные
программные средства
ознакові моделі
опис даних
статистичні методи
аналіз
експериментальні дані
програмні засоби
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Павленко, Л. В. Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів обгрунтованому вибору методу аналізу перевірки статистичних гіпотез [Текст] / Л. В. Павленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 209-216.
Короткий огляд (реферат): The methodology is considered of teaching to choose the methodology of analyzing experimental data and developing feature models on the basis of a generalized algorithm of experimental data analysis and comparing a feature model of experimental data and feature models of statistical methods aimed at choosing an adequate statistical method of analysis.
Розглянуто методику навчання вибору методу аналізу експериментальних даних та створення ознакової моделі експериментальних даних на основі узагальненого алгоритму аналізу експериментальних даних та порівняння ознакової моделі експериментальних даних і ознакових моделей статистичних методів із метою вибору адекватного статистичного методу аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2792
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11plvash.pdf335,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.