Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2792
Title: | МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ОБҐРУНТОВАНОМУ ВИБОРУ МЕТОДУ АНАЛІЗУ ПЕРЕВІРКИ СТАТИСТИЧНИХ ГІПОТЕЗ |
Other Titles: | Methods of Teaching Future Teachers-Engineers to Reasoned Choice of Method of Analyzing Statistic Hypotheses |
Authors: | Павленко, Л. В. Pavlenko, L. |
Keywords: | feature models describing data statistical methods experimental data software описание данных статистические методы экспериментальные данные программные средства ознакові моделі опис даних статистичні методи аналіз експериментальні дані програмні засоби |
Issue Date: | 2011 |
Citation: | Павленко, Л. В. Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів обгрунтованому вибору методу аналізу перевірки статистичних гіпотез [Текст] / Л. В. Павленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 209-216. |
Abstract: | The methodology is considered of teaching to choose the methodology of analyzing
experimental data and developing feature models on the basis of a generalized algorithm of
experimental data analysis and comparing a feature model of experimental data and feature models of statistical methods aimed at choosing an adequate statistical method of analysis. Розглянуто методику навчання вибору методу аналізу експериментальних даних та створення ознакової моделі експериментальних даних на основі узагальненого алгоритму аналізу експериментальних даних та порівняння ознакової моделі експериментальних даних і ознакових моделей статистичних методів із метою вибору адекватного статистичного методу аналізу. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2792 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11plvash.pdf | 335,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.