Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2767
Назва: ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЕКСПЕРИМЕНТУ)
Інші назви: The Investigation of the Readiness of Future Social Pedagogues to Social Pedagogical Accompaniment of Gifted Students (According to Results of Experiment)
Автори: Яковенко, К. Ю.
Yakovenko, K.
Ключові слова: future social pedagogue
social pedagogical accompaniment
gifted student
experiment
professional training
будущий социальный педагог
социально-педагогическое сопровождение
одаренный школьник
профессиональная подготовка
експеримент
майбутній соціальний педагог
готовність
компоненти готовності
соціально-педагогічний супровід
обдарований школяр
експеримент
професійна підготовка
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Бібліографічний опис: Яковенко, К. Ю. Дослідження готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів (за результатами експерименту) [Текст] / К. Ю. Яковенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 259-263.
Короткий огляд (реферат): This paper presents the material on the readiness of the future social pedagogues to the organization of social and pedagogical support of gifted pupils, accomplished the description of motivational valuable, cognitive, practical and personal components of preparedness, presented results of a research of each. The authors emphasize the need for effective training of future specialists for organizing support of gifted pupils.
Подано матеріал із дослідження готовності майбутніх соціальних педагогів до організації соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів, здійснено опис компонентів готовності, представлено результати дослідження кожного з них. Визначено необхідність здійснення ефективної підготовки майбутніх фахівців до організації супроводу обдарованих школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2767
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12ykyare.pdf271,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.