Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2762
Назва: СУТНІСТЬ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Інші назви: The Essence of Motivational Value Attitude of Students to Future Careers
Автори: Шемигон, Н. Ю.
Shemigon, N.
Ключові слова: motivation
value approach
motivation and value attitudes
мотивация
ценностный подход
мотивационно- ценностное отношение
когнитивный
мотиви
мотивація
цінності
ціннісний підхід
мотиваційно-ціннісне ставлення
когнітивний
діяльнісний
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Бібліографічний опис: Шемигон, Наталія Юріївна. Сутність мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності [Текст] / Н. Ю. Шемигон // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 250-254.
Короткий огляд (реферат): In the paper the theoretical aspects of the formation of students’ motivational-value attitude for their future profession are analyzed, internal and external motives of students’ learning activities are considered. The nature of future experts’ motivational-value attitude for professional work as a multi-level structure, consisting of cognitive, destination and activity components, are determined.
Проаналізовано теоретичні аспекти формування мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до майбутньої професії, розглядаються внутрішні та зовнішні мотиви навчальної діяльності студентів. Визначається сутність мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх спеціалістів до професійної діяльності, як багаторівневої структури, що складається з когнітивного, цільового та діяльнісного компонентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2762
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12snysfc.pdf272,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.