Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2762
Title: СУТНІСТЬ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Other Titles: The Essence of Motivational Value Attitude of Students to Future Careers
Authors: Шемигон, Н. Ю.
Shemigon, N.
Keywords: motivation
value approach
motivation and value attitudes
мотивация
ценностный подход
мотивационно- ценностное отношение
когнитивный
мотиви
мотивація
цінності
ціннісний підхід
мотиваційно-ціннісне ставлення
когнітивний
діяльнісний
Issue Date: 2012
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Citation: Шемигон, Наталія Юріївна. Сутність мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності [Текст] / Н. Ю. Шемигон // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 250-254.
Abstract: In the paper the theoretical aspects of the formation of students’ motivational-value attitude for their future profession are analyzed, internal and external motives of students’ learning activities are considered. The nature of future experts’ motivational-value attitude for professional work as a multi-level structure, consisting of cognitive, destination and activity components, are determined.
Проаналізовано теоретичні аспекти формування мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до майбутньої професії, розглядаються внутрішні та зовнішні мотиви навчальної діяльності студентів. Визначається сутність мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх спеціалістів до професійної діяльності, як багаторівневої структури, що складається з когнітивного, цільового та діяльнісного компонентів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2762
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12snysfc.pdf272,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.