Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2761
Назва: КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Інші назви: Criterias of Formation of Creative Skills of Primary School Students by Means of Music Games during the Classes
Автори: Шуть, М. М.
Shyt, N.
Ключові слова: primary school student
creative skills
the formation of creative skills
music game
academic year
младший школьник
формирование творческих умений
музыкальная игра
учебный процесс.
критерій
показник
молодший школяр
творчі уміння
формування творчих умінь
музична гра
сформованість
навчальний процес
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Бібліографічний опис: Шуть, М. М. Критерії сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі [Текст] / М. М. Шуть // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 125-131.
Короткий огляд (реферат): In the article the system of criteria of formation of creative skills of primary school children by means of music games during the classes is substantiated.. The approaches to formation of abilities to act creative are determined.
Обґрунтовано систему критеріїв та показників сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі, що уможливлюють педагогічне діагностування визначеної особистісної характеристики. Окреслено підходи до формування в дітей молодшого шкільного віку здатностей творчо діяти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2761
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12snnmgc.pdf292,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.