Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2761
Title: КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Other Titles: Criterias of Formation of Creative Skills of Primary School Students by Means of Music Games during the Classes
Authors: Шуть, М. М.
Shyt, N.
Keywords: primary school student
creative skills
the formation of creative skills
music game
academic year
младший школьник
формирование творческих умений
музыкальная игра
учебный процесс.
критерій
показник
молодший школяр
творчі уміння
формування творчих умінь
музична гра
сформованість
навчальний процес
Issue Date: 2012
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Citation: Шуть, М. М. Критерії сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі [Текст] / М. М. Шуть // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 125-131.
Abstract: In the article the system of criteria of formation of creative skills of primary school children by means of music games during the classes is substantiated.. The approaches to formation of abilities to act creative are determined.
Обґрунтовано систему критеріїв та показників сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі, що уможливлюють педагогічне діагностування визначеної особистісної характеристики. Окреслено підходи до формування в дітей молодшого шкільного віку здатностей творчо діяти.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2761
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12snnmgc.pdf292,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.