Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2761
Title: | КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ |
Other Titles: | Criterias of Formation of Creative Skills of Primary School Students by Means of Music Games during the Classes |
Authors: | Шуть, М. М. Shyt, N. |
Keywords: | primary school student creative skills the formation of creative skills music game academic year младший школьник формирование творческих умений музыкальная игра учебный процесс. критерій показник молодший школяр творчі уміння формування творчих умінь музична гра сформованість навчальний процес |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogical Academy |
Citation: | Шуть, М. М. Критерії сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі [Текст] / М. М. Шуть // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 125-131. |
Abstract: | In the article the system of criteria of formation of creative skills of primary school children
by means of music games during the classes is substantiated.. The approaches to formation of abilities to act creative are determined. Обґрунтовано систему критеріїв та показників сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі, що уможливлюють педагогічне діагностування визначеної особистісної характеристики. Окреслено підходи до формування в дітей молодшого шкільного віку здатностей творчо діяти. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2761 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12snnmgc.pdf | 292,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.