Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2761
Название: КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Другие названия: Criterias of Formation of Creative Skills of Primary School Students by Means of Music Games during the Classes
Авторы: Шуть, М. М.
Shyt, N.
Ключевые слова: primary school student
creative skills
the formation of creative skills
music game
academic year
младший школьник
формирование творческих умений
музыкальная игра
учебный процесс.
критерій
показник
молодший школяр
творчі уміння
формування творчих умінь
музична гра
сформованість
навчальний процес
Дата публикации: 2012
Издательство: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Библиографическое описание: Шуть, М. М. Критерії сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі [Текст] / М. М. Шуть // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 125-131.
Краткий осмотр (реферат): In the article the system of criteria of formation of creative skills of primary school children by means of music games during the classes is substantiated.. The approaches to formation of abilities to act creative are determined.
Обґрунтовано систему критеріїв та показників сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі, що уможливлюють педагогічне діагностування визначеної особистісної характеристики. Окреслено підходи до формування в дітей молодшого шкільного віку здатностей творчо діяти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2761
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12snnmgc.pdf292,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.