Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2753
Назва: ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ЗАВДАНЬ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДР. ПОЛ. XIX - ПОЧ. XX СТ.
Інші назви: Thee Problem of Formation of Positive Attitude to Education as the Goal of Primary School in the Second Half of XIX – Beginning of XX Century
Автори: Прикотенко, Т. А.
Prikotenko, T.
Ключові слова: school education
positive attitude
history of pedagogy
primary school
the content of education
student
школьное образование
позитивное отношение
история педагогики
начальная школа
содержание образования
земская школа
шкільна освіта
позитивне ставлення
історія педагогіки
початкова школа
зміст освіти
земська школа
учень
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Бібліографічний опис: Прикотенко, Т. А. Проблема формування позитивного ставлення до навчання в системі завдань початкової школи др. пол. XIX - поч. XX ст. [Текст] / Т. А. Прикотенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 223-228.
Короткий огляд (реферат): Оn the main basis of professional literature the state of realization of the tasks of education in pedagogical practice of the second half of XIX – beginning of XX century is determined. Was revealed that the goal of primary school was to create a democratic school, to give general professional knowledge, to provide mental activity and social development for students.
На основі фахової літератури проаналізовано стан теоретичних положень і досвіду реалізації мети, завдань навчання в педагогічній практиці другої половини ХІХ – початку ХХ століття. Виявлено, що мета початкової освіти полягала у створенні демократичної школи, наданні загальноосвітніх і професійних знань, забезпеченні розумової активності вихованців, сприянні загальносуспільному розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2753
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12ptabtc.pdf217,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.