Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2753
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПрикотенко, Т. А.-
dc.contributor.authorPrikotenko, T.-
dc.date.accessioned2013-11-21T11:18:27Z-
dc.date.available2013-11-21T11:18:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПрикотенко, Т. А. Проблема формування позитивного ставлення до навчання в системі завдань початкової школи др. пол. XIX - поч. XX ст. [Текст] / Т. А. Прикотенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 223-228.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2753-
dc.description.abstractОn the main basis of professional literature the state of realization of the tasks of education in pedagogical practice of the second half of XIX – beginning of XX century is determined. Was revealed that the goal of primary school was to create a democratic school, to give general professional knowledge, to provide mental activity and social development for students.uk_UK
dc.description.abstractНа основі фахової літератури проаналізовано стан теоретичних положень і досвіду реалізації мети, завдань навчання в педагогічній практиці другої половини ХІХ – початку ХХ століття. Виявлено, що мета початкової освіти полягала у створенні демократичної школи, наданні загальноосвітніх і професійних знань, забезпеченні розумової активності вихованців, сприянні загальносуспільному розвитку.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherUkrainian Engineering Pedagogical Academyuk_UK
dc.subjectschool educationuk_UK
dc.subjectpositive attitudeuk_UK
dc.subjecthistory of pedagogyuk_UK
dc.subjectprimary schooluk_UK
dc.subjectthe content of educationuk_UK
dc.subjectstudentuk_UK
dc.subjectшкольное образованиеuk_UK
dc.subjectпозитивное отношениеuk_UK
dc.subjectистория педагогикиuk_UK
dc.subjectначальная школаuk_UK
dc.subjectсодержание образованияuk_UK
dc.subjectземская школаuk_UK
dc.subjectшкільна освіта-
dc.subjectпозитивне ставлення-
dc.subjectісторія педагогіки-
dc.subjectпочаткова школа-
dc.subjectзміст освіти-
dc.subjectземська школа-
dc.subjectучень-
dc.titleПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ЗАВДАНЬ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДР. ПОЛ. XIX - ПОЧ. XX СТ.uk_UK
dc.title.alternativeThee Problem of Formation of Positive Attitude to Education as the Goal of Primary School in the Second Half of XIX – Beginning of XX Centuryuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12ptabtc.pdf217,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.