Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2753
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прикотенко, Т. А. | - |
dc.contributor.author | Prikotenko, T. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-21T11:18:27Z | - |
dc.date.available | 2013-11-21T11:18:27Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Прикотенко, Т. А. Проблема формування позитивного ставлення до навчання в системі завдань початкової школи др. пол. XIX - поч. XX ст. [Текст] / Т. А. Прикотенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 223-228. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2753 | - |
dc.description.abstract | Оn the main basis of professional literature the state of realization of the tasks of education in pedagogical practice of the second half of XIX – beginning of XX century is determined. Was revealed that the goal of primary school was to create a democratic school, to give general professional knowledge, to provide mental activity and social development for students. | uk_UK |
dc.description.abstract | На основі фахової літератури проаналізовано стан теоретичних положень і досвіду реалізації мети, завдань навчання в педагогічній практиці другої половини ХІХ – початку ХХ століття. Виявлено, що мета початкової освіти полягала у створенні демократичної школи, наданні загальноосвітніх і професійних знань, забезпеченні розумової активності вихованців, сприянні загальносуспільному розвитку. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Ukrainian Engineering Pedagogical Academy | uk_UK |
dc.subject | school education | uk_UK |
dc.subject | positive attitude | uk_UK |
dc.subject | history of pedagogy | uk_UK |
dc.subject | primary school | uk_UK |
dc.subject | the content of education | uk_UK |
dc.subject | student | uk_UK |
dc.subject | школьное образование | uk_UK |
dc.subject | позитивное отношение | uk_UK |
dc.subject | история педагогики | uk_UK |
dc.subject | начальная школа | uk_UK |
dc.subject | содержание образования | uk_UK |
dc.subject | земская школа | uk_UK |
dc.subject | шкільна освіта | - |
dc.subject | позитивне ставлення | - |
dc.subject | історія педагогіки | - |
dc.subject | початкова школа | - |
dc.subject | зміст освіти | - |
dc.subject | земська школа | - |
dc.subject | учень | - |
dc.title | ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ЗАВДАНЬ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДР. ПОЛ. XIX - ПОЧ. XX СТ. | uk_UK |
dc.title.alternative | Thee Problem of Formation of Positive Attitude to Education as the Goal of Primary School in the Second Half of XIX – Beginning of XX Century | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12ptabtc.pdf | 217,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.