Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2752
Title: | ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФОРМ ТА МЕТОДІВ ЗАОХОЧЕННЯ ДОШКІЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТ.) |
Other Titles: | Didactical Analyses of Forms and Methods of Encouragement of Preschool Employees to Self- Improvement (Second Half of XX Century) |
Authors: | Притуляк, Л. М. Pritylyak, L. |
Keywords: | encouragement self-improvement teaching reading bush associations folders-moves поощрение самосовершенствование педагогические чтения папки-передвижки заохочення самовдосконалення педагогічні читання семінари кущові об’єднання конференції папки-пересувки |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy |
Citation: | Притуляк, Л. М. Дидактичний аналіз форм та методів заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення (друга половина XX ст.) [Текст] / Л. М. Притуляк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 112-117. |
Abstract: | The article reviews and analyzes the main forms and methods of encouraging preschool
employees to improve themselves in the second half of the XX century with the aim of
transforming scientific achievements of Ukrainian educational thought in the practice of pre-school education. The specific form of encouragement as professional encouragement is revealed. Розглянуто й проаналізовано основні форми та методи професійного заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення у другій половині XX ст. із метою трансформації наукових здобутків української педагогічної думки в практику роботи дошкільних навчальних закладів. Виявлено основні форми заохочення – професійні заохочення. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2752 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12plmhtc.pdf | 211,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.