Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2752
Title: | ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФОРМ ТА МЕТОДІВ ЗАОХОЧЕННЯ ДОШКІЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТ.) |
Other Titles: | Didactical Analyses of Forms and Methods of Encouragement of Preschool Employees to Self- Improvement (Second Half of XX Century) |
Authors: | Притуляк, Л. М. Pritylyak, L. |
Keywords: | encouragement self-improvement teaching reading bush associations folders-moves поощрение самосовершенствование педагогические чтения папки-передвижки |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy |
Abstract: | The article reviews and analyzes the main forms and methods of encouraging preschool employees to improve themselves in the second half of the XX century with the aim of transforming scientific achievements of Ukrainian educational thought in the practice of pre-school education. The specific form of encouragement as professional encouragement is revealed. |
Description: | Притуляк, Л. М. Дидактичний аналіз форм та методів заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення (друга половина XX ст.) [Текст] / Л. М. Притуляк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 112-117. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2752 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12plmhtc.pdf | 211,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.