Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2752
Title: ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФОРМ ТА МЕТОДІВ ЗАОХОЧЕННЯ ДОШКІЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТ.)
Other Titles: Didactical Analyses of Forms and Methods of Encouragement of Preschool Employees to Self- Improvement (Second Half of XX Century)
Authors: Притуляк, Л. М.
Pritylyak, L.
Keywords: encouragement
self-improvement
teaching reading
bush associations
folders-moves
поощрение
самосовершенствование
педагогические чтения
папки-передвижки
заохочення
самовдосконалення
педагогічні читання
семінари
кущові об’єднання
конференції
папки-пересувки
Issue Date: 2012
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Citation: Притуляк, Л. М. Дидактичний аналіз форм та методів заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення (друга половина XX ст.) [Текст] / Л. М. Притуляк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 112-117.
Abstract: The article reviews and analyzes the main forms and methods of encouraging preschool employees to improve themselves in the second half of the XX century with the aim of transforming scientific achievements of Ukrainian educational thought in the practice of pre-school education. The specific form of encouragement as professional encouragement is revealed.
Розглянуто й проаналізовано основні форми та методи професійного заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення у другій половині XX ст. із метою трансформації наукових здобутків української педагогічної думки в практику роботи дошкільних навчальних закладів. Виявлено основні форми заохочення – професійні заохочення.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2752
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12plmhtc.pdf211,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.