Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2752
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Притуляк, Л. М. | - |
dc.contributor.author | Pritylyak, L. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-21T09:45:29Z | - |
dc.date.available | 2013-11-21T09:45:29Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Притуляк, Л. М. Дидактичний аналіз форм та методів заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення (друга половина XX ст.) [Текст] / Л. М. Притуляк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 112-117. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2752 | - |
dc.description.abstract | The article reviews and analyzes the main forms and methods of encouraging preschool employees to improve themselves in the second half of the XX century with the aim of transforming scientific achievements of Ukrainian educational thought in the practice of pre-school education. The specific form of encouragement as professional encouragement is revealed. | uk_UK |
dc.description.abstract | Розглянуто й проаналізовано основні форми та методи професійного заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення у другій половині XX ст. із метою трансформації наукових здобутків української педагогічної думки в практику роботи дошкільних навчальних закладів. Виявлено основні форми заохочення – професійні заохочення. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Ukrainian Engineering Pedagogics Academy | uk_UK |
dc.subject | encouragement | uk_UK |
dc.subject | self-improvement | uk_UK |
dc.subject | teaching reading | uk_UK |
dc.subject | bush associations | uk_UK |
dc.subject | folders-moves | uk_UK |
dc.subject | поощрение | uk_UK |
dc.subject | самосовершенствование | uk_UK |
dc.subject | педагогические чтения | uk_UK |
dc.subject | папки-передвижки | uk_UK |
dc.subject | заохочення | - |
dc.subject | самовдосконалення | - |
dc.subject | педагогічні читання | - |
dc.subject | семінари | - |
dc.subject | кущові об’єднання | - |
dc.subject | конференції | - |
dc.subject | папки-пересувки | - |
dc.title | ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФОРМ ТА МЕТОДІВ ЗАОХОЧЕННЯ ДОШКІЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТ.) | uk_UK |
dc.title.alternative | Didactical Analyses of Forms and Methods of Encouragement of Preschool Employees to Self- Improvement (Second Half of XX Century) | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12plmhtc.pdf | 211,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.