Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритуляк, Л. М.-
dc.contributor.authorPritylyak, L.-
dc.date.accessioned2013-11-21T09:45:29Z-
dc.date.available2013-11-21T09:45:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПритуляк, Л. М. Дидактичний аналіз форм та методів заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення (друга половина XX ст.) [Текст] / Л. М. Притуляк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 36. - С. 112-117.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2752-
dc.description.abstractThe article reviews and analyzes the main forms and methods of encouraging preschool employees to improve themselves in the second half of the XX century with the aim of transforming scientific achievements of Ukrainian educational thought in the practice of pre-school education. The specific form of encouragement as professional encouragement is revealed.uk_UK
dc.description.abstractРозглянуто й проаналізовано основні форми та методи професійного заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення у другій половині XX ст. із метою трансформації наукових здобутків української педагогічної думки в практику роботи дошкільних навчальних закладів. Виявлено основні форми заохочення – професійні заохочення.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherUkrainian Engineering Pedagogics Academyuk_UK
dc.subjectencouragementuk_UK
dc.subjectself-improvementuk_UK
dc.subjectteaching readinguk_UK
dc.subjectbush associationsuk_UK
dc.subjectfolders-movesuk_UK
dc.subjectпоощрениеuk_UK
dc.subjectсамосовершенствованиеuk_UK
dc.subjectпедагогические чтенияuk_UK
dc.subjectпапки-передвижкиuk_UK
dc.subjectзаохочення-
dc.subjectсамовдосконалення-
dc.subjectпедагогічні читання-
dc.subjectсемінари-
dc.subjectкущові об’єднання-
dc.subjectконференції-
dc.subjectпапки-пересувки-
dc.titleДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФОРМ ТА МЕТОДІВ ЗАОХОЧЕННЯ ДОШКІЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТ.)uk_UK
dc.title.alternativeDidactical Analyses of Forms and Methods of Encouragement of Preschool Employees to Self- Improvement (Second Half of XX Century)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12plmhtc.pdf211,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.