Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2722
Title: ФОРМИРОВАНИЕ МОТИВАЦИИ ДОСТИЖЕНИЯ СТУДЕНТОВ – НЕОБХОДИМОЕ УСЛОВИЕ ПОВЫШЕНИЯ ИХ САМОЭФФЕКТИВНОСТИ
Other Titles: Forming of Achieving Motivation of Students is a Necessary Condition for their Self-efficacy Increasing
Authors: Кобец, В. Н.
Kobets, V.
Keywords: achieving motivation
self-efficac
achieving motivation diagnostic
emotional and evaluative components
orming of achieving motivation
pedagogical conditions
success situation
мотивация достижения
когнитивные, поведенческие и эмоционально-оценочные компоненты
педагогические условия
ситуация успеха
самоэффективность
диагностика мотивации достижения
формирование мотивации достижения
Issue Date: 2012
Publisher: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Citation: Кобец, В. Н. Формирование мотивации достижения студентов - необходимое условие повышения их самоэффективности [Текст] / В. Н. Кобец // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 37. - С. 289-294.
Abstract: The paper shows research results of forming students-managers` efficacy during training in higher school and a role of achieving motivation in this process and role of motivation of achievement in this process on the basis of expressed of their kognitive, emotional-evaluative and conduct descriptions, the author depicted direction of solving the problem how form the students` motivation.
Приведены результаты исследования формирования самоэффективности студентовменеджеров во время обучения в вузе и роли мотивации достижения в этом процессе на основе выраженности их когнитивных, эмоционально-оценочных и поведенческих характеристик, обозначено направление решения проблемы формирования у студентов мотивации достижения.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2722
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12kvncsi.pdf219,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.