Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2719
Назва: | АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ БУДІВЕЛЬНОГО ПРОФІЛЮ |
Інші назви: | Analysis of Practicaly-eksperimental Work on Forming the Professional Knowledge of Future Builders |
Автори: | Лавров, А. І. Lavrov, A. |
Ключові слова: | professional knowledge future qualified workers forming professional knowledge professional activity build type профессиональные знания будущие квалифицированные рабочие майбутні кваліфіковані робітники формування фахові знання результати роботи будівельний профіль професійна діяльність |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Ukrainian Engineering Pedagogical Academy |
Бібліографічний опис: | Лавров, А. І. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю [Текст] / А. І. Лавров // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 37. - С. 231-239. |
Короткий огляд (реферат): | The article considers practically-eksperimental work on forming the professional knowledge
of future builders. The author gets results according to specified criteria and indexes of level of formed professional knowledge of qualified workers of a build type. Представлено результати дослідно-експериментальної роботи з формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю. Одержано результати за визначеними критеріями та показниками рівня сформованості фахових знань кваліфікованих робітників будівельного профілю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2719 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12laikfb.pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.