Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2717
Назва: МЕТОД НАВЧАННЯ ОСНОВ ТЕОРІЇ ТЕХНІЧНИХ СИСТЕМ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ НА ОСНОВІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОГО МИСЛЕННЯ
Інші назви: The Method of Learning the Theory Basics of the Technical Systems for the Future Engineers and Educators through the Development of Systems Thinking
Автори: Лазарєв, М. І.
Алілуйко, С. М.
Lazarev, M.
Aliluyko, S.
Ключові слова: teaching method
he basic theory of technical systems
training of engineers and educators
the formation of systems thinking
active approach
the structural and functional model
operations and ways of thinkin
подготовка инженеров-педагогов
формирование системное мышление
операции и формы мышления
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Короткий огляд (реферат): In article a method of learning the basics of the theory of technical systems for the future engineers and educators are substantiated. The author developed a structural and functional model of the method of learning the basics of the theory of technical systems of the future engineers and educators based on activity approach and the use of basic forms of thinking (concepts, judgments, conclusions) and basic thinking operations (comparisons, highlighting the essential, abstraction, generalization, specification, classification, analysis , synthesis)
Опис: Лазарєв, Микола Іванович. Метод навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на основі формування системного мислення [Текст] / М. І. Лазарєв, С. М. Алілуйко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 37. - С. 240-246.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2717
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12lmidst.pdf227,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.