Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2710
Title: | ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС–МЕТОДУ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ |
Other Titles: | The Use of Case Technique During Forming the Professional Economic Terminology |
Authors: | Власюк, І. В. |
Keywords: | modeling interactive teaching methods situational modeling professional terminology case-method professional speech интерактивные методы обучения ситуационное моделирование профессиональная речь моделювання інтерактивні методи навчання ситуаційне моделювання професійна термінологія кейс-метод професійне мовлення |
Issue Date: | 4-Nov-2013 |
Citation: | Власюк, І. В. Використання кейс-методу при формуванні професійної економічної термінології [Текст] / І. В. Власюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 37. - С. 196-201. |
Abstract: | This article is devoted to the student-economists` professional terms with using the method of situational modeling. The author considers the essence of method, the basic requirements to cases creating that could respond to aims of learning, to the influence of case-method on forming professional economic terms, and the advantages of this method in the formation of economic
terminology. Розглянуто формування професійної економічної термінології у студентів-економістів із використанням методу ситуаційного моделювання, розглянуто сутність методу, основні вимоги до створення кейсів, які б відповідали меті навчання, вплив кейс-методу на формування професійної економічної термінології, переваги використання даного методу саме при формуванні економічної термінології. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2710 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12vivpet.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.