Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704
Title: МОТИВАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
Other Titles: Motivation of Students` Independent Work аnd іts Influence on Development of Cognitive Activity
Authors: Асанова, Ф. Б.
Адабашев, Б. В.
Asanova, F.
Adabashev, B.
Keywords: motivation
independent work
credit-modular system
self-education
engineer-teacher
student-specialist
мотивация
самостоятельная работа
самообразование
индивидуальные задания
мотивація
самостійна робота
кредитно-модульна система
самоосвіта
індивідуальні завдання
інженер-педагог
студент-фахівець
Issue Date: May-2012
Publisher: Укр. інж.-пед. акад.
Citation: Асанова, Ф. Б. Мотивація самостійної роботи студентів та її вплив на розвиток пізнавальної активності [Текст] / Ф. Б. Асанова, Б. В. Адабашев // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2012. - Вип. 37. - С. 279-282.
Abstract: The article examined activation of the students` cognitive activity during the execution of individual work in a credit-modular system of training. The author shows the approaches of development of students` cognitive activity in the process of the use of extracurricular independent works, created for the individual decisions for special subject «Professional training».
Розглянуто активізацію пізнавальної діяльності студентів під час виконання самостійної роботи в умовах кредитно-модульної системи навчання. Розкрито підходи до розвитку пізнавальної активності студентів у процесі виконання позааудиторних самостійних робіт підібраних для індивідуального рішення для спеціальності «Професійне навчання».
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2704
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12afbdca.pdf194,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.