Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2699
Назва: | ВПЛИВ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ АБІТУРІЄНТА НА РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ДОВУЗІВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ |
Інші назви: | Influence of Entrants’ Individual Features on Results of Pre-Fertiary Training |
Автори: | Сошенко, С. М. Soshenko, S. |
Ключові слова: | individual psychological qualities of personality dynamics of progress ntellectual abilities fatigue professional-oriented component pre-tertiary training индивидуально-психологические качества личности интеллектуальные способности динамика успеваемости довузовская подготовка індивідуально-психологічні риси особистості інтелектуальні здібності динаміка успішності втома профорієнтаційна складова довузівська підготовка |
Дата публікації: | 31-жов-2013 |
Бібліографічний опис: | Сошенко, С. М. Вплив індивідуальних особливостей абітурієнта на результати навчання в процесі довузівської підготовки [Текст] / С. М. Сошенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 26-27. - С. 248-257. |
Короткий огляд (реферат): | Different approaches are characterized for investigating personality of juvenile age that reflect the
complexity of personal qualities and individuality formation. Results are given of defining entrants’
physiological featwies, the priority of their influence on the progress dinamics in the progress of
educational activity. The efficiency of individuals’ percepting the pedagogical means of influence and the respective
rise of knowledge in the process of pre-tertiary training. Характеризуються різні підходи щодо дослідження особистості підліткового віку, які відображають складність становлення особистісних рис, формування індивідуальності. Подано результат визначення психофізіологічних особливостей абітурієнтів, пріоритетність їх впливу на динаміку успішності в процесі навчальної діяльності. Досліджено ефективність сприйняття індивідами педагогічних засобів впливу та відповідно різного підвищення рівня знань у процесі довузівської підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2699 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10ssmpft.pdf | 403,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.