Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2669
Назва: РОЗВИТОК МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ В МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Грень, Л. М.
Ключові слова: мотив
мотивація
навчальна мотивація
мотивація досягнень
успішна професійна діяльність
мотиваційна сфера
успіх
Дата публікації: 18-жов-2013
Бібліографічний опис: Грень, Лариса Миколаївна. Розвиток мотиваційної сфери студентів як основа досягнення успіху в майбутній професійній діяльності [Текст] / Л. М. Грень // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 28-29. - С. 209-214.
Короткий огляд (реферат): Незаперечною є думка, що забезпечити конкурентоспроможність сучасної економіки на світовому рівні можуть ініціативні, вольові, упевнені в собі фахівці. У зв’язку з цим виникає об’єктивна необхідність удосконалення системи вищої освіти, спрямованої на формування особистості, яка усвідомлює свої можливості, здібності, потреби, прагне до досягнення успіху в професійній діяльності. Отже, актуальною є проблема вивчення потребо- мотиваційної сфери особистості студента, формування її спрямованості на майбутню професійну діяльність та досягнення бажаних результатів у ній. Розвиток мотиваційної сфери особистості сприяє підвищенню ефективності підготовки майбутніх фахівців, оскільки саме вона регулює й активізує діяльність суб’єкта навчання.
Стаття присвячена проблемі формування мотивації студентів до успішної професійної діяльності. Розглядаються особливості мотивації навчання та мотивації досягнення успіху в майбутній професійній діяльності. Даються рекомендації викладачам вищих навчальних закладів щодо формування мотивації досягнень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2669
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10glmfpa.pdf211,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.