Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2669
Title: | РОЗВИТОК МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ СТУДЕНТІВ ЯК ОСНОВА ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ В МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
Authors: | Грень, Л. М. |
Keywords: | мотив мотивація навчальна мотивація мотивація досягнень успішна професійна діяльність мотиваційна сфера успіх |
Issue Date: | 18-Oct-2013 |
Citation: | Грень, Лариса Миколаївна. Розвиток мотиваційної сфери студентів як основа досягнення успіху в майбутній професійній діяльності [Текст] / Л. М. Грень // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 28-29. - С. 209-214. |
Abstract: | Незаперечною є думка, що забезпечити конкурентоспроможність
сучасної економіки на світовому рівні можуть ініціативні, вольові, упевнені в собі фахівці. У
зв’язку з цим виникає об’єктивна необхідність удосконалення системи вищої освіти, спрямованої
на формування особистості, яка усвідомлює свої можливості, здібності, потреби, прагне до
досягнення успіху в професійній діяльності. Отже, актуальною є проблема вивчення потребо-
мотиваційної сфери особистості студента, формування її спрямованості на майбутню професійну
діяльність та досягнення бажаних результатів у ній. Розвиток мотиваційної сфери особистості
сприяє підвищенню ефективності підготовки майбутніх фахівців, оскільки саме вона регулює й
активізує діяльність суб’єкта навчання. Стаття присвячена проблемі формування мотивації студентів до успішної професійної діяльності. Розглядаються особливості мотивації навчання та мотивації досягнення успіху в майбутній професійній діяльності. Даються рекомендації викладачам вищих навчальних закладів щодо формування мотивації досягнень. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2669 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10glmfpa.pdf | 211,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.