Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2666
Title: | СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА ПОВНОТА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК КРИТЕРІЙ ЙОГО ОПТИМІЗАЦІЇ |
Authors: | Дмитренко, Т. О. |
Keywords: | педагогічне дослідження критерій оптимізації функція структура багатовимірний об'єкт структурно-функціональна повнота педагогічна система |
Issue Date: | 18-Oct-2013 |
Citation: | Дмитренко, Тамара Олександрівна. Структурно-функціональна повнота педагогічного дослідження як критерій його оптимізації [Текст] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 28-29. - С. 6-10. |
Abstract: | Методологічні проблеми педагогічної науки завжди були
найбільш актуальними. Вивчення педагогічних явищ на підґрунті сучасної методології дозволяє
виявити їх якісну своєрідність, зв’язок з іншими явищами суспільного життя. Відповідно до теорії
пізнання, підготовка майбутніх фахівців досліджується у зв’язку з конкретними умовами їхньої
життєдіяльності. Всі педагогічні явища, зокрема процеси навчання, виховання, розвитку,
соціалізації вивчаються в їх постійному розвитку, на підґрунті виявлення суперечностей як
результату дії факторів (об’єктивних, суб’єктивних, особистісних, людських), а також проблем і
шляхів їх вирішення. У статті обґрунтовано критерій оптимізації педагогічного дослідження – структурнофункціональна повнота. Оптимальний варіант включає всі необхідні структурні компоненти, функції, враховує багатовимірність об'єктів (педагогічна система). Критерій оптимізації може використовуватися в дослідженнях з соціальної педагогіки, соціальної роботи, педагогіки вищої школи. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2666 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10dtorco.pdf | 197,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.