Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2666
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дмитренко, Т. О. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-18T06:23:55Z | - |
dc.date.available | 2013-10-18T06:23:55Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-18 | - |
dc.identifier.citation | Дмитренко, Тамара Олександрівна. Структурно-функціональна повнота педагогічного дослідження як критерій його оптимізації [Текст] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 28-29. - С. 6-10. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2666 | - |
dc.description.abstract | Методологічні проблеми педагогічної науки завжди були найбільш актуальними. Вивчення педагогічних явищ на підґрунті сучасної методології дозволяє виявити їх якісну своєрідність, зв’язок з іншими явищами суспільного життя. Відповідно до теорії пізнання, підготовка майбутніх фахівців досліджується у зв’язку з конкретними умовами їхньої життєдіяльності. Всі педагогічні явища, зокрема процеси навчання, виховання, розвитку, соціалізації вивчаються в їх постійному розвитку, на підґрунті виявлення суперечностей як результату дії факторів (об’єктивних, суб’єктивних, особистісних, людських), а також проблем і шляхів їх вирішення. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано критерій оптимізації педагогічного дослідження – структурнофункціональна повнота. Оптимальний варіант включає всі необхідні структурні компоненти, функції, враховує багатовимірність об'єктів (педагогічна система). Критерій оптимізації може використовуватися в дослідженнях з соціальної педагогіки, соціальної роботи, педагогіки вищої школи. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | педагогічне дослідження | - |
dc.subject | критерій оптимізації | - |
dc.subject | функція | - |
dc.subject | структура | - |
dc.subject | багатовимірний об'єкт | - |
dc.subject | структурно-функціональна повнота | - |
dc.subject | педагогічна система | - |
dc.title | СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА ПОВНОТА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК КРИТЕРІЙ ЙОГО ОПТИМІЗАЦІЇ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
10dtorco.pdf | 197,25 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.