Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитренко, Т. О.-
dc.date.accessioned2013-10-18T06:23:55Z-
dc.date.available2013-10-18T06:23:55Z-
dc.date.issued2013-10-18-
dc.identifier.citationДмитренко, Тамара Олександрівна. Структурно-функціональна повнота педагогічного дослідження як критерій його оптимізації [Текст] / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - 2010. - Вип. 28-29. - С. 6-10.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2666-
dc.description.abstractМетодологічні проблеми педагогічної науки завжди були найбільш актуальними. Вивчення педагогічних явищ на підґрунті сучасної методології дозволяє виявити їх якісну своєрідність, зв’язок з іншими явищами суспільного життя. Відповідно до теорії пізнання, підготовка майбутніх фахівців досліджується у зв’язку з конкретними умовами їхньої життєдіяльності. Всі педагогічні явища, зокрема процеси навчання, виховання, розвитку, соціалізації вивчаються в їх постійному розвитку, на підґрунті виявлення суперечностей як результату дії факторів (об’єктивних, суб’єктивних, особистісних, людських), а також проблем і шляхів їх вирішення.uk_UK
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано критерій оптимізації педагогічного дослідження – структурнофункціональна повнота. Оптимальний варіант включає всі необхідні структурні компоненти, функції, враховує багатовимірність об'єктів (педагогічна система). Критерій оптимізації може використовуватися в дослідженнях з соціальної педагогіки, соціальної роботи, педагогіки вищої школи.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпедагогічне дослідження-
dc.subjectкритерій оптимізації-
dc.subjectфункція-
dc.subjectструктура-
dc.subjectбагатовимірний об'єкт-
dc.subjectструктурно-функціональна повнота-
dc.subjectпедагогічна система-
dc.titleСТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА ПОВНОТА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК КРИТЕРІЙ ЙОГО ОПТИМІЗАЦІЇuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10dtorco.pdf197,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.