Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617
Назва: Формування гендерної компетенції майбутніх інженерів-педагогів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням)
Автори: Чуєшкова, О. В.
Ключові слова: андрогінність
гендер
гендерна компетентність
гендерна компетенція
гендерний компонент
гендерна освіта
гендерний підхід
мовний сексизм
сексизм
прихований навчальний план
мовний сексизм
Дата публікації: 16-вер-2013
Бібліографічний опис: Чуєшкова О. В. Формування гендерної компетенції майбутніх інженерів-педагогів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) / О. В. Чуєшкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 372-377.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто мовний аспект проблеми формування гендерної компетенції майбутніх інженерів-педагогів. Наголошено на важливості й актуальності впровадження гендерного підходу в національну систему вищої освіти, особливо педагогічної, оскільки саме педагоги є ретрансляторами основних установок і стереотипів, наявних у гендерній культурі суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2617
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чуешкова.pdf415,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.