Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617
Назва: | Формування гендерної компетенції майбутніх інженерів-педагогів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) |
Автори: | Чуєшкова, О. В. |
Ключові слова: | андрогінність гендер гендерна компетентність гендерна компетенція гендерний компонент гендерна освіта гендерний підхід мовний сексизм сексизм прихований навчальний план мовний сексизм |
Дата публікації: | 16-вер-2013 |
Бібліографічний опис: | Чуєшкова О. В. Формування гендерної компетенції майбутніх інженерів-педагогів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) / О. В. Чуєшкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 372-377. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто мовний аспект проблеми формування гендерної компетенції майбутніх інженерів-педагогів. Наголошено на важливості й актуальності впровадження гендерного підходу в національну систему вищої освіти, особливо педагогічної, оскільки саме педагоги є ретрансляторами основних установок і стереотипів, наявних у гендерній культурі суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2617 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чуешкова.pdf | 415,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.