Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧуєшкова, О. В.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:45:49Z-
dc.date.available2013-09-16T12:45:49Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationЧуєшкова О. В. Формування гендерної компетенції майбутніх інженерів-педагогів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) / О. В. Чуєшкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 372-377.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2617-
dc.description.abstractРозглянуто мовний аспект проблеми формування гендерної компетенції майбутніх інженерів-педагогів. Наголошено на важливості й актуальності впровадження гендерного підходу в національну систему вищої освіти, особливо педагогічної, оскільки саме педагоги є ретрансляторами основних установок і стереотипів, наявних у гендерній культурі суспільства.-
dc.subjectандрогінність-
dc.subjectгендер-
dc.subjectгендерна компетентність-
dc.subjectгендерна компетенція-
dc.subjectгендерний компонент-
dc.subjectгендерна освіта-
dc.subjectгендерний підхід-
dc.subjectмовний сексизм-
dc.subjectсексизм-
dc.subjectприхований навчальний план-
dc.subjectмовний сексизм-
dc.titleФормування гендерної компетенції майбутніх інженерів-педагогів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чуешкова.pdf415,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.