Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2614
Назва: Ефективність застосування кейс-методу у виробничому навчанні
Автори: Стаченко, О. В.
Ключові слова: кейс-метод
виробниче навчання
технологія
дизайн
ефективність викладання
лабораторія
вміння
Дата публікації: 16-вер-2013
Бібліографічний опис: Стаченко О. В. Ефективність застосування кейс-методу у виробничому навчанні / О. В. Стаченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 356-362.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто історію, суть та особливості використання кейс-методу, як методу, який можна використовувати в процесі виробничого навчання при проходженні практичної підготовки студентів 1-2 курсів. Розглянуто ефективність використання кейс-методу в рамках лабораторії «Технологій та дизайну».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2614
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаченко.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.