Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2614
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтаченко, О. В.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:40:54Z-
dc.date.available2013-09-16T12:40:54Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationСтаченко О. В. Ефективність застосування кейс-методу у виробничому навчанні / О. В. Стаченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 356-362.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2614-
dc.description.abstractРозглянуто історію, суть та особливості використання кейс-методу, як методу, який можна використовувати в процесі виробничого навчання при проходженні практичної підготовки студентів 1-2 курсів. Розглянуто ефективність використання кейс-методу в рамках лабораторії «Технологій та дизайну».-
dc.subjectкейс-метод-
dc.subjectвиробниче навчання-
dc.subjectтехнологія-
dc.subjectдизайн-
dc.subjectефективність викладання-
dc.subjectлабораторія-
dc.subjectвміння-
dc.titleЕфективність застосування кейс-методу у виробничому навчанніuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаченко.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.