Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2612
Назва: | Психологічні особливості становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічних фахів |
Автори: | Скворчевська, Є. Л. |
Ключові слова: | мотиваційно-смислова сфера ціннісні орієнтації ціннісно-смислова сфера інженери-педагоги сенс професійне самовизначення мотиваційна сфера |
Дата публікації: | 16-вер-2013 |
Бібліографічний опис: | Скворчевська Є. Л. Психологічні особливості становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічних фахів / Є. Л. Скворчевська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 383-388. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено проблему становлення та розвитку психологічних особливостей мотиваційно-смислової сфери студентів інженерно-педагогічних фахів у процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Проаналізовано основні теоретичні та експериментальні підходи щодо розв’язання зазначеної проблеми. Розглянуто підходи до ціннісних орієнтацій особистості, описані особливості ціннісно-смислової сфери студентів інженерно-педагогічних фахів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2612 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скворчевська.pdf | 363,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.