Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2612
Назва: Психологічні особливості становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічних фахів
Автори: Скворчевська, Є. Л.
Ключові слова: мотиваційно-смислова сфера
ціннісні орієнтації
ціннісно-смислова сфера
інженери-педагоги
сенс
професійне самовизначення
мотиваційна сфера
Дата публікації: 16-вер-2013
Бібліографічний опис: Скворчевська Є. Л. Психологічні особливості становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічних фахів / Є. Л. Скворчевська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 383-388.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблему становлення та розвитку психологічних особливостей мотиваційно-смислової сфери студентів інженерно-педагогічних фахів у процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Проаналізовано основні теоретичні та експериментальні підходи щодо розв’язання зазначеної проблеми. Розглянуто підходи до ціннісних орієнтацій особистості, описані особливості ціннісно-смислової сфери студентів інженерно-педагогічних фахів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2612
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скворчевська.pdf363,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.