Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2612
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скворчевська, Є. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2013-09-16T12:39:23Z | - |
dc.date.available | 2013-09-16T12:39:23Z | - |
dc.date.issued | 2013-09-16 | - |
dc.identifier.citation | Скворчевська Є. Л. Психологічні особливості становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічних фахів / Є. Л. Скворчевська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 383-388. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2612 | - |
dc.description.abstract | Досліджено проблему становлення та розвитку психологічних особливостей мотиваційно-смислової сфери студентів інженерно-педагогічних фахів у процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Проаналізовано основні теоретичні та експериментальні підходи щодо розв’язання зазначеної проблеми. Розглянуто підходи до ціннісних орієнтацій особистості, описані особливості ціннісно-смислової сфери студентів інженерно-педагогічних фахів. | - |
dc.subject | мотиваційно-смислова сфера | - |
dc.subject | ціннісні орієнтації | - |
dc.subject | ціннісно-смислова сфера | - |
dc.subject | інженери-педагоги | - |
dc.subject | сенс | - |
dc.subject | професійне самовизначення | - |
dc.subject | мотиваційна сфера | - |
dc.title | Психологічні особливості становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічних фахів | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скворчевська.pdf | 363,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.