Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкворчевська, Є. Л.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:39:23Z-
dc.date.available2013-09-16T12:39:23Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationСкворчевська Є. Л. Психологічні особливості становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічних фахів / Є. Л. Скворчевська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 383-388.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2612-
dc.description.abstractДосліджено проблему становлення та розвитку психологічних особливостей мотиваційно-смислової сфери студентів інженерно-педагогічних фахів у процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Проаналізовано основні теоретичні та експериментальні підходи щодо розв’язання зазначеної проблеми. Розглянуто підходи до ціннісних орієнтацій особистості, описані особливості ціннісно-смислової сфери студентів інженерно-педагогічних фахів.-
dc.subjectмотиваційно-смислова сфера-
dc.subjectціннісні орієнтації-
dc.subjectціннісно-смислова сфера-
dc.subjectінженери-педагоги-
dc.subjectсенс-
dc.subjectпрофесійне самовизначення-
dc.subjectмотиваційна сфера-
dc.titleПсихологічні особливості становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічних фахівuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скворчевська.pdf363,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.