Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2608
Название: | Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи |
Авторы: | Резніченко, О. М. |
Ключевые слова: | виховання позааудиторна робота система виховання система освіти принципи пріоритетні позиції гармонійна особистість |
Дата публикации: | 16-сен-2013 |
Библиографическое описание: | Резніченко О. М. Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи / О. М. Резніченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 403-407. |
Краткий осмотр (реферат): | Розглянуто концепції, підходи, парадигми виховання. Зазначені концепції і підходи лягли в основу організації позааудиторної виховної роботи у вищих навчальних закладах, зокрема технічних. Визнання педагогічної доцільності використання того чи іншого підходу може бути перевірено найвищим критерієм – практикою. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/2608 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Резниченко.pdf | 299,29 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.