Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2608
Название: Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи
Авторы: Резніченко, О. М.
Ключевые слова: виховання
позааудиторна робота
система виховання
система освіти
принципи
пріоритетні позиції
гармонійна особистість
Дата публикации: 16-сен-2013
Библиографическое описание: Резніченко О. М. Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи / О. М. Резніченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 403-407.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто концепції, підходи, парадигми виховання. Зазначені концепції і підходи лягли в основу організації позааудиторної виховної роботи у вищих навчальних закладах, зокрема технічних. Визнання педагогічної доцільності використання того чи іншого підходу може бути перевірено найвищим критерієм – практикою.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2608
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Резниченко.pdf299,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.