Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2608
Назва: | Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи |
Автори: | Резніченко, О. М. |
Ключові слова: | виховання позааудиторна робота система виховання система освіти принципи пріоритетні позиції гармонійна особистість |
Дата публікації: | 16-вер-2013 |
Бібліографічний опис: | Резніченко О. М. Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи / О. М. Резніченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 403-407. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто концепції, підходи, парадигми виховання. Зазначені концепції і підходи лягли в основу організації позааудиторної виховної роботи у вищих навчальних закладах, зокрема технічних. Визнання педагогічної доцільності використання того чи іншого підходу може бути перевірено найвищим критерієм – практикою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2608 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Резниченко.pdf | 299,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.