Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2608
Назва: Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи
Автори: Резніченко, О. М.
Ключові слова: виховання
позааудиторна робота
система виховання
система освіти
принципи
пріоритетні позиції
гармонійна особистість
Дата публікації: 16-вер-2013
Бібліографічний опис: Резніченко О. М. Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи / О. М. Резніченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 403-407.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто концепції, підходи, парадигми виховання. Зазначені концепції і підходи лягли в основу організації позааудиторної виховної роботи у вищих навчальних закладах, зокрема технічних. Визнання педагогічної доцільності використання того чи іншого підходу може бути перевірено найвищим критерієм – практикою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2608
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резниченко.pdf299,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.