Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2608
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Резніченко, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2013-09-16T12:35:42Z | - |
dc.date.available | 2013-09-16T12:35:42Z | - |
dc.date.issued | 2013-09-16 | - |
dc.identifier.citation | Резніченко О. М. Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи / О. М. Резніченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 403-407. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2608 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто концепції, підходи, парадигми виховання. Зазначені концепції і підходи лягли в основу організації позааудиторної виховної роботи у вищих навчальних закладах, зокрема технічних. Визнання педагогічної доцільності використання того чи іншого підходу може бути перевірено найвищим критерієм – практикою. | - |
dc.subject | виховання | - |
dc.subject | позааудиторна робота | - |
dc.subject | система виховання | - |
dc.subject | система освіти | - |
dc.subject | принципи | - |
dc.subject | пріоритетні позиції | - |
dc.subject | гармонійна особистість | - |
dc.title | Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Резниченко.pdf | 299,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.