Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезніченко, О. М.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:35:42Z-
dc.date.available2013-09-16T12:35:42Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationРезніченко О. М. Концепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботи / О. М. Резніченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 403-407.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2608-
dc.description.abstractРозглянуто концепції, підходи, парадигми виховання. Зазначені концепції і підходи лягли в основу організації позааудиторної виховної роботи у вищих навчальних закладах, зокрема технічних. Визнання педагогічної доцільності використання того чи іншого підходу може бути перевірено найвищим критерієм – практикою.-
dc.subjectвиховання-
dc.subjectпозааудиторна робота-
dc.subjectсистема виховання-
dc.subjectсистема освіти-
dc.subjectпринципи-
dc.subjectпріоритетні позиції-
dc.subjectгармонійна особистість-
dc.titleКонцепції виховання як основа організації позааудиторної виховної роботиuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резниченко.pdf299,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.