Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2597
Назва: Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів
Автори: Майський, Г. Ю.
Ключові слова: педагогічна практика
формування
професійні вміння
майбутні інженери-педагоги
підготовка
утруднення
педагогічна діяльність
Дата публікації: 16-вер-2013
Бібліографічний опис: Майський Г. Ю. Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 288-291.
Короткий огляд (реферат): Здійснено вивчення змісту й методики організації педагогічної практики у вищому навчальному закладі. Визначено роль педагогічної практики в процесі формування професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів. На основі емпіричних даних описано труднощі, які відчувають студенти в ході педагогічної практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2597
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Майский.pdf368,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.