Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2597
Назва: | Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів |
Автори: | Майський, Г. Ю. |
Ключові слова: | педагогічна практика формування професійні вміння майбутні інженери-педагоги підготовка утруднення педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 16-вер-2013 |
Бібліографічний опис: | Майський Г. Ю. Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 288-291. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено вивчення змісту й методики організації педагогічної практики у вищому навчальному закладі. Визначено роль педагогічної практики в процесі формування професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів. На основі емпіричних даних описано труднощі, які відчувають студенти в ході педагогічної практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2597 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Майский.pdf | 368,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.