Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2597
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМайський, Г. Ю.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:24:45Z-
dc.date.available2013-09-16T12:24:45Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationМайський Г. Ю. Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 288-291.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2597-
dc.description.abstractЗдійснено вивчення змісту й методики організації педагогічної практики у вищому навчальному закладі. Визначено роль педагогічної практики в процесі формування професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів. На основі емпіричних даних описано труднощі, які відчувають студенти в ході педагогічної практики.-
dc.subjectпедагогічна практика-
dc.subjectформування-
dc.subjectпрофесійні вміння-
dc.subjectмайбутні інженери-педагоги-
dc.subjectпідготовка-
dc.subjectутруднення-
dc.subjectпедагогічна діяльність-
dc.titleРоль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогівuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Майский.pdf368,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.