Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2597
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Майський, Г. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2013-09-16T12:24:45Z | - |
dc.date.available | 2013-09-16T12:24:45Z | - |
dc.date.issued | 2013-09-16 | - |
dc.identifier.citation | Майський Г. Ю. Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 288-291. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2597 | - |
dc.description.abstract | Здійснено вивчення змісту й методики організації педагогічної практики у вищому навчальному закладі. Визначено роль педагогічної практики в процесі формування професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів. На основі емпіричних даних описано труднощі, які відчувають студенти в ході педагогічної практики. | - |
dc.subject | педагогічна практика | - |
dc.subject | формування | - |
dc.subject | професійні вміння | - |
dc.subject | майбутні інженери-педагоги | - |
dc.subject | підготовка | - |
dc.subject | утруднення | - |
dc.subject | педагогічна діяльність | - |
dc.title | Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Майский.pdf | 368,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.