Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2597
Название: Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів
Авторы: Майський, Г. Ю.
Ключевые слова: педагогічна практика
формування
професійні вміння
майбутні інженери-педагоги
підготовка
утруднення
педагогічна діяльність
Дата публикации: 16-сен-2013
Библиографическое описание: Майський Г. Ю. Роль педагогічної практики у формуванні професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів / Г. Ю. Майський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 288-291.
Краткий осмотр (реферат): Здійснено вивчення змісту й методики організації педагогічної практики у вищому навчальному закладі. Визначено роль педагогічної практики в процесі формування професійних умінь майбутніх інженерів-педагогів. На основі емпіричних даних описано труднощі, які відчувають студенти в ході педагогічної практики.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2597
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Майский.pdf368,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.