Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590
Назва: | Особливості викладання дисциплін екологічної спрямованості для майбутніх інженерів-педагогів |
Автори: | Кіпоренко, Г. С. |
Ключові слова: | дисципліни екологічної спрямованості інженер-педагог модель педагогічної системи викладання дисциплін міжнародні стандарти система екологічного управління вимоги роботодавців рівень пізнання |
Дата публікації: | 16-вер-2013 |
Бібліографічний опис: | Кіпоренко Г. С. Особливості викладання дисциплін екологічної спрямованості для майбутніх інженерів-педагогів / Г. С. Кіпоренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 241-246. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто особливості викладання дисциплін екологічної спрямованості для майбутніх інженерів-педагогів спеціальності «Професійне навчання. Охорона праці». Запропоновано ієрархічну модель системи викладання дисциплін та представлені цілі та зміст кожного рівня пізнання з урахуванням сучасних тенденцій розвитку та впровадження міжнародних систем екологічного управління згідно із стандартами серії ISO 14000. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2590 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кипоренко.pdf | 396,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.