Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590
Назва: Особливості викладання дисциплін екологічної спрямованості для майбутніх інженерів-педагогів
Автори: Кіпоренко, Г. С.
Ключові слова: дисципліни екологічної спрямованості
інженер-педагог
модель педагогічної системи викладання дисциплін
міжнародні стандарти
система екологічного управління
вимоги роботодавців
рівень пізнання
Дата публікації: 16-вер-2013
Бібліографічний опис: Кіпоренко Г. С. Особливості викладання дисциплін екологічної спрямованості для майбутніх інженерів-педагогів / Г. С. Кіпоренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 241-246.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості викладання дисциплін екологічної спрямованості для майбутніх інженерів-педагогів спеціальності «Професійне навчання. Охорона праці». Запропоновано ієрархічну модель системи викладання дисциплін та представлені цілі та зміст кожного рівня пізнання з урахуванням сучасних тенденцій розвитку та впровадження міжнародних систем екологічного управління згідно із стандартами серії ISO 14000.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2590
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кипоренко.pdf396,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.