Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКіпоренко, Г. С.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:19:13Z-
dc.date.available2013-09-16T12:19:13Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationКіпоренко Г. С. Особливості викладання дисциплін екологічної спрямованості для майбутніх інженерів-педагогів / Г. С. Кіпоренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 241-246.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2590-
dc.description.abstractРозглянуто особливості викладання дисциплін екологічної спрямованості для майбутніх інженерів-педагогів спеціальності «Професійне навчання. Охорона праці». Запропоновано ієрархічну модель системи викладання дисциплін та представлені цілі та зміст кожного рівня пізнання з урахуванням сучасних тенденцій розвитку та впровадження міжнародних систем екологічного управління згідно із стандартами серії ISO 14000.-
dc.subjectдисципліни екологічної спрямованості-
dc.subjectінженер-педагог-
dc.subjectмодель педагогічної системи викладання дисциплін-
dc.subjectміжнародні стандарти-
dc.subjectсистема екологічного управління-
dc.subjectвимоги роботодавців-
dc.subjectрівень пізнання-
dc.titleОсобливості викладання дисциплін екологічної спрямованості для майбутніх інженерів-педагогівuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кипоренко.pdf396,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.