Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2575
Назва: Експериментальна перевірка педагогічних умов оптимізації системи дистанційного навчання студентів
Автори: Лаврик, Т. В.
Ключові слова: технологія дистанційного навчання
педагогічні умови оптимізації
здатність до самоорганізації й самоуправління
Дата публікації: 16-вер-2013
Бібліографічний опис: Лаврик Т. В. Експериментальна перевірка педагогічних умов оптимізації системи дистанційного навчання студентів / Т. В. Лаврик // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 151-159.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати експериментального дослідження із впровадження педагогічної системи та технології дистанційного навчання, розроблених відповідно педагогічним умовам оптимізації. Сформульовано основні завдання експериментальної перевірки; визначено інтегральний критерій та його показники, розкрито зміст кожного з цих показників, наведено результати констатувального, формувального та контрольного етапів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2575
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лаврик.pdf419,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.