Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2575
Назва: | Експериментальна перевірка педагогічних умов оптимізації системи дистанційного навчання студентів |
Автори: | Лаврик, Т. В. |
Ключові слова: | технологія дистанційного навчання педагогічні умови оптимізації здатність до самоорганізації й самоуправління |
Дата публікації: | 16-вер-2013 |
Бібліографічний опис: | Лаврик Т. В. Експериментальна перевірка педагогічних умов оптимізації системи дистанційного навчання студентів / Т. В. Лаврик // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 151-159. |
Короткий огляд (реферат): | Представлено результати експериментального дослідження із впровадження педагогічної системи та технології дистанційного навчання, розроблених відповідно педагогічним умовам оптимізації. Сформульовано основні завдання експериментальної перевірки; визначено інтегральний критерій та його показники, розкрито зміст кожного з цих показників, наведено результати констатувального, формувального та контрольного етапів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2575 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лаврик.pdf | 419,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.