Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2575
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лаврик, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2013-09-16T12:03:36Z | - |
dc.date.available | 2013-09-16T12:03:36Z | - |
dc.date.issued | 2013-09-16 | - |
dc.identifier.citation | Лаврик Т. В. Експериментальна перевірка педагогічних умов оптимізації системи дистанційного навчання студентів / Т. В. Лаврик // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 151-159. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2575 | - |
dc.description.abstract | Представлено результати експериментального дослідження із впровадження педагогічної системи та технології дистанційного навчання, розроблених відповідно педагогічним умовам оптимізації. Сформульовано основні завдання експериментальної перевірки; визначено інтегральний критерій та його показники, розкрито зміст кожного з цих показників, наведено результати констатувального, формувального та контрольного етапів. | - |
dc.subject | технологія дистанційного навчання | - |
dc.subject | педагогічні умови оптимізації | - |
dc.subject | здатність до самоорганізації й самоуправління | - |
dc.title | Експериментальна перевірка педагогічних умов оптимізації системи дистанційного навчання студентів | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лаврик.pdf | 419,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.