Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаврик, Т. В.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:03:36Z-
dc.date.available2013-09-16T12:03:36Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationЛаврик Т. В. Експериментальна перевірка педагогічних умов оптимізації системи дистанційного навчання студентів / Т. В. Лаврик // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 151-159.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2575-
dc.description.abstractПредставлено результати експериментального дослідження із впровадження педагогічної системи та технології дистанційного навчання, розроблених відповідно педагогічним умовам оптимізації. Сформульовано основні завдання експериментальної перевірки; визначено інтегральний критерій та його показники, розкрито зміст кожного з цих показників, наведено результати констатувального, формувального та контрольного етапів.-
dc.subjectтехнологія дистанційного навчання-
dc.subjectпедагогічні умови оптимізації-
dc.subjectздатність до самоорганізації й самоуправління-
dc.titleЕкспериментальна перевірка педагогічних умов оптимізації системи дистанційного навчання студентівuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лаврик.pdf419,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.