Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2560
Назва: | Адаптивність, оптимальність, гармонійність як характеристики соціально-педагогічної системи |
Автори: | Копилова, С. В. |
Ключові слова: | адаптивність оптимальність гармонійність адаптивне управління якісні характеристики соціально-педагогічна система критерії оцінювання |
Дата публікації: | 16-вер-2013 |
Бібліографічний опис: | Копилова С. В. Адаптивність, оптимальність, гармонійність як характеристики соціально-педагогічної системи / С. В. Копилова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 50-55. |
Короткий огляд (реферат): | Зазначено, що ймовірнісний характер педагогічних процесів та неможливість їх однозначного вимірювання зумовлює необхідність адаптивного управління. Завдяки цьому з'являються такі якісні характеристики соціально-педагогічної системи, як: адаптивність, оптимальність, гармонійність, які взаємопов’язані та забезпечують досягнення результативності, ресурсозбереження і здатність до розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2560 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Копилова.pdf | 356,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.