Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2560
Назва: Адаптивність, оптимальність, гармонійність як характеристики соціально-педагогічної системи
Автори: Копилова, С. В.
Ключові слова: адаптивність
оптимальність
гармонійність
адаптивне управління
якісні характеристики
соціально-педагогічна система
критерії оцінювання
Дата публікації: 16-вер-2013
Бібліографічний опис: Копилова С. В. Адаптивність, оптимальність, гармонійність як характеристики соціально-педагогічної системи / С. В. Копилова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 50-55.
Короткий огляд (реферат): Зазначено, що ймовірнісний характер педагогічних процесів та неможливість їх однозначного вимірювання зумовлює необхідність адаптивного управління. Завдяки цьому з'являються такі якісні характеристики соціально-педагогічної системи, як: адаптивність, оптимальність, гармонійність, які взаємопов’язані та забезпечують досягнення результативності, ресурсозбереження і здатність до розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2560
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копилова.pdf356,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.