Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2560
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Копилова, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2013-09-16T11:48:46Z | - |
dc.date.available | 2013-09-16T11:48:46Z | - |
dc.date.issued | 2013-09-16 | - |
dc.identifier.citation | Копилова С. В. Адаптивність, оптимальність, гармонійність як характеристики соціально-педагогічної системи / С. В. Копилова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 50-55. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2560 | - |
dc.description.abstract | Зазначено, що ймовірнісний характер педагогічних процесів та неможливість їх однозначного вимірювання зумовлює необхідність адаптивного управління. Завдяки цьому з'являються такі якісні характеристики соціально-педагогічної системи, як: адаптивність, оптимальність, гармонійність, які взаємопов’язані та забезпечують досягнення результативності, ресурсозбереження і здатність до розвитку. | - |
dc.subject | адаптивність | - |
dc.subject | оптимальність | - |
dc.subject | гармонійність | - |
dc.subject | адаптивне управління | - |
dc.subject | якісні характеристики | - |
dc.subject | соціально-педагогічна система | - |
dc.subject | критерії оцінювання | - |
dc.title | Адаптивність, оптимальність, гармонійність як характеристики соціально-педагогічної системи | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Копилова.pdf | 356,31 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.