Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопилова, С. В.-
dc.date.accessioned2013-09-16T11:48:46Z-
dc.date.available2013-09-16T11:48:46Z-
dc.date.issued2013-09-16-
dc.identifier.citationКопилова С. В. Адаптивність, оптимальність, гармонійність як характеристики соціально-педагогічної системи / С. В. Копилова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 50-55.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2560-
dc.description.abstractЗазначено, що ймовірнісний характер педагогічних процесів та неможливість їх однозначного вимірювання зумовлює необхідність адаптивного управління. Завдяки цьому з'являються такі якісні характеристики соціально-педагогічної системи, як: адаптивність, оптимальність, гармонійність, які взаємопов’язані та забезпечують досягнення результативності, ресурсозбереження і здатність до розвитку.-
dc.subjectадаптивність-
dc.subjectоптимальність-
dc.subjectгармонійність-
dc.subjectадаптивне управління-
dc.subjectякісні характеристики-
dc.subjectсоціально-педагогічна система-
dc.subjectкритерії оцінювання-
dc.titleАдаптивність, оптимальність, гармонійність як характеристики соціально-педагогічної системиuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копилова.pdf356,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.