Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2497
Назва: ФОРМУВАННЯ ПРАЦЕДАВЦЕМ ЦІННОСТІ ВАКАНСІЇ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ
Автори: Антипцева, О. Ю.
Ключові слова: Маркетинг, імідж працедавця, цінність вакансії, доцільність працевлаштування
Дата публікації: 2012
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту, м. Харків
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичним та практичним аспектам вирішення проблеми забезпечення відповідності профілю вакансій, які пропонуються роботодавцем, запитам потенційних кандидатів шляхом формування організацією на основі маркетингового підходу цінності вакантної посади, що зумовлює остаточний вибір претендентом певної альтернативи у загальній множені пропозицій на ринку праці
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2497
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антипцева стаття.pdf112,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.