Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2497
Title: ФОРМУВАННЯ ПРАЦЕДАВЦЕМ ЦІННОСТІ ВАКАНСІЇ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ
Authors: Антипцева, О. Ю.
Keywords: Маркетинг, імідж працедавця, цінність вакансії, доцільність працевлаштування
Issue Date: 2012
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту, м. Харків
Abstract: Стаття присвячена теоретичним та практичним аспектам вирішення проблеми забезпечення відповідності профілю вакансій, які пропонуються роботодавцем, запитам потенційних кандидатів шляхом формування організацією на основі маркетингового підходу цінності вакантної посади, що зумовлює остаточний вибір претендентом певної альтернативи у загальній множені пропозицій на ринку праці
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2497
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Антипцева стаття.pdf112,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.